Ingen bra rubrik

Vattengympa är bra skit, gör mig glad i själen:) Skulle behöva mera träning i livet just nu för att orka hålla peppen uppe, börjar känna mig riktigt orolig för framtiden nu. HAr INGEN aning alls om VART jag ska söka jobb och OM jag kommer få jobb till sommarn. Vet inte vad jag vill egentligen.. Eller en sak vet jag ganska så säkert men det hjälper mig inte så mkt på vägen=/ Men det är ingen idé att gå och grubbla för mkt heller, saker har ju en förmåga att lösa sig på ett eller annat sätt.


Just nu vill jag bara träna och kramas fram till jul.. Å dricka glögg och äta pepparkakor såklart;) Lyssnade på Ugglas under min morgonpromenad idag, då kom en låt upp som berörde mig liiite extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0