kärlek å annat

Läste Millas blogg just och hon hade en intressant inlägg om kärleken till Killen med stort K.. Fan vad Millabus är bra att formulera sina tankar och känslor i ord.. 

"Han var speciell för mig helt enkelt, och för mig fanns det två versioner av samma människa. Vilket jag fortfarande tror. Det fanns min NN, och så fanns den där andra."

Kan inte mer än att hålla med henne om den tanken..



Jag tror på den sanna kärleken, det gör jag! Även om jag ibland tvivlar på att jag kommer finna den.. Vem vet jag kanske redan har funnit den utan att vara medveten om det? Känslan finns då där och det räcker för mig just nu iallafall:)



Igår struttade jag å Milla ner på Strömspilen och jag fick agera Sugardaddy till henne, nice! :) Vad gör man inte för att få se henne i en röd spetsklänning liksom? ;) När vi kom hem så käkade vi thaisoppa med Phimpho och hennes kompis vilket var gottigott:) Brödbak tsm med karln å så Ugglas medan han jobbade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0