Sämst

Jag som skulle sluta blogga.. Nu har jag fått upp suget igen att skriva ner mina tankar!!!

Vill skrika ut hur lycklig jag känner mig i ditt sällskap men håller tillbaka.. Men det är så det känns, bubblar i hela kroppen och jag känner hur smilbanden dras uppåt när jag är med dig.

Sinnesstämningen numera är påverkad av fröken Ugglas, Melissa har jag lagt på hyllan för ett tag öfr hon gör mig så deppad! När jag lyssnar på Ugglas vaknar urkvinnan i mig och jag känner kärlek inombords:) Fällde till och med en tår på vägen hem från träningen idag, vet inte varför men det kändes bra:)

 

Jag brukar titta i smyg på dig
Och varje gång påminner det mig
om att vara glad
För det är dig jag vill ha
På alla frågor ja, så ger du svar
Du ger mig viljan orken att vara kvar
Även jobbiga dar
Och när jag gjort fel du bara håller om mig
När jag är liten är du stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0