Trötter

Kvällen slutade med efterfest.. Inte bra! Men jag har då ändå varit hyfsat kreativ idag med en timmes läsning på MB och sen en tuff stadstur med Ida:) Köpte en klänning som jag ska ha pp mig imorrn, lite lustigt var det för när jag kom hem och kollade mejlen så var exakt samma klänning med i nyhetsmejlet men i en annan färg ;)Jag köpte den svarta:)


H&M product image

 

Shoppade lös på BikBok en massa åxå, två vardagströjor, ett klarblått linne och en huvtröja.. Sen så struttade jag hem med allt till Ålidhood destination ÅC där kvällens middag inhandlades. Blev nån färdigmarinerad kyckling och så grönsaker och bröd att ha till det:) Blir nice tror jag med tanke på att jag inte käkat mer än två tugummin och ett nachochips med nån röra på som bjöds på Ica. Plus kaffekoppen som står bredvid mig just nu då:) Middagsgästen kommer snett efter 17 :) Å så var jag förbi på Apoteket och köpte hudkräm och sånt tjafs som måste finnas i badrummet..


Kommentarer
Postat av: Milla

Som typ ett handfat?

2010-10-28 @ 16:25:19
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Carina

Haha, rolig kommentar av Millan :)

Hoppas allt är bra med dig.

Kramkram

2010-10-28 @ 18:39:06
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0