Att tycka om någon

Tycker man om någon tillräckligt mkt så struntar man i om man kommer att vara lite tröttis på föreläsningen dagen efter bara om man får vara tillsammans med den personen. Man bryr sig inte om telefonen ringer och det är någon som vill en något.. Man struntar i resten av världen just de sekunder man får vara nära den personen och titta honom i ögonen, ta på honom och snacka en massa strunt. Time dosen't matter! Kanske är det just detta jag har varit dålig på, att njuta just här och nu och koppla bort vad som hänt och vad som kommer att hända. Men nu när jag är medeten om detta ska jag verkligen njuta av den tiden jag får tillsammans med <3

Jag vet var du är, jag kan ringa dej
Men jag känner mej osäker på mej
Du kanske har nån annan, vad vet jag?
Visst blir det väl min tur, en dag
/
/Tapetklister - Jumper

Kommentarer
Postat av: Alias

Låter fullständigt vettigt, synd bara att sådan klokhet uppenbarar sig alldeles för sent ibland. :/

2010-09-21 @ 10:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0