En tisdag..

Skola till 12 sen så for jag och kikade på Kultur på Campus där det var akrobatik och lustigheter med två killar.. Slutade med att de strippade av sig så de bara hade string på sig! Nice i det vackra vädret;)

 

Sen flummade jag runt och gjorde väl eg inte nå mer nyttigt förutom att låna en bok som föreläsaren igår tispade om. Den heter "För att överleva- om självskadebeteende" av Sofia Åkerman. Jag lånade även Selanders bok som föreläste förra veckan för oss. Sen så cyklade jag hem till Millabus som hade bakat kladdkaka till mig:) Fick dock mindre fräsch mage efteråt.. =/ Vi log i solen och tittade på himmelen och gjrode lite yogaövningar;) Sen så cyklade vi ner till Strömspilen och shoppade loss järnet på Cider och Öl, blir bra det:)

 

 

 

 

Karlar är svin!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0