Kultur

ÄLSKAR verkligen att lyssna på LIVEmusik, det fyller mitt hjärta och min själ! PÅ torsdagen spelade Väärt på Campus och jag satt då fastklistrad på golvet längst fram för att se och höra riktigt bra:) Igår var det Jojkkonsert i tre timmar tillsammans med Stina och Milla, fick bl a lyssna på Sofia Jannok:) Men hon drog inte favvolåten som nötts i sommar på Spotify=/ Lite roligt var att en kille som spelade bas i Väärt under torsdagen även spelade bas i ett för kvällen ihopsatt band på Jojkkonserten, och självklart så satt de tre flickorna längst fram på GOLVET.. Han måste tro jag är en Stalker eller nåt.. Fick då ögonkontakt några ggr under båda konserterna, det är nåt visst med basister! ;)

Axel heter han visst;)

 

Suddig å dålig bild på Jannok!



Idag var det en massa happenings på stan, Umeåpride, Vipgala och öppet hus på Norrlandsoperan:) Blev med andra ord en massa musik idag med<3 Plus att jag träffade Duncan (min fd spellärare) som sprang förbi mig! Han kollade min vänstra hand och konstaterade att jag då inte var gift än;) For och lyssnade på konserten med symfoniorkestern också, sjukt bra:) Vi i publiken fick "hjälpa till" att dirigera orkestern =D

Öppet hus på Norrlandsoperan

 

VIPgalan


Länge lever musiken!
Länge leve människan som får kultur i sitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0