Lyxmåndag

Ojojoj vilket liv man lever! Efter skolan cyklade (fått min cykel hemifrån, sjukt kul att cykla!!!) jag hem och däckade eftersom jag inte hade soit många timmar natten innan. Hann sova dryga 20 min innan väckarn gick igång å då traskade jag iväg till ISKU för att spinna:) Var ett riktigt bra pass och jag tog ut mig till MAX=) Guuuud vad härligt det är med spinning!

Därefter gick jag väl hem och struttade på en stund och duschade å så innan det var dags att göra min kvinnliga plikt dvs att föda karln! Gick hem till Jonny och vi lagade öring med spenatstuvning och potatis och till det åt vi hållakakor som mamma hade skickat ner till mig:) Gottigott:)

 


Cykel ner till bion, såg Toy Story 3 i 3D, riktigt bra=) PÅ vägen hem mötte vi Maria och det resulterade i att morgondagskvällen kommer att spenderas med att fara på releasefest för Säkerts nya album:)


Ljuva toner med bl a Britney Spears innan ögonlocken föll ihop..LYXMÅNDAG <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0