Ny termin

Nu har skolan börjat igen, känner mig sjukt pepp men det känns vemodigt att det bara är ett år kvar tills jag ska lämna skolan! Men men det kommer gå bra:)

Blev en promenad i regnet med shorts och huvjacka efter skolan, ar ute närmare två timmar! Trevligt sällskap av Lisa hade jag men sjukt opeppigt och jobbigt var det att gå hem från Mariehem.. Men idag lever jag och mår bra:)

Såg första toy story filmen igår, var ju kul ju:) Får se när det finns möjlighet att se tvåan.. *hinthint*

Nä nu ska jag cykla ner mot stan för ett studiebesök på Kärnhuset och sedan 5 timmmars jobb på eftermiddagen!

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Tur att det är nån som är pepp på att börja skolan. Jag var pepp med ett stort O framför...:)

Kramkram

2010-09-02 @ 17:49:28
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0