Tårar..

Hejhopp! Solen skiner och jag är pepp pepp på vad livet har att erbjuda:) Sjukt inspirerande kurs och roligt att träffa alla klasskompisar igen, kanske hittar jag några vänner ändå? Sjukt pepp på klassfesten som kommer att vara på fredag iallafall:)

Är det endorfinerna som sprudlar efter en ganska soft sommar på tränongsfronten månntrp eller är det mina underbara vänner som är extra fina? Eller är det kanske en kombo? Samma känsla i kroppen som då jag är nykär iallafall:)



Men för att äterkoppla till rubriken så blev det lite jobbigt idag på föreläsningen om Ätstörningar som en kvinna från Freja hade. Jag har läst mkt om ätstörnimngar och pratat öppet med folk om vad jag har gått igenom..MEN nå fan började jag gråta under föreläsningen, blev så jäkla berörd på något vis.. =/ Kändes sjukt pinsamt att sitta och småsnyfta när hela klassen var där! Hoppas och tror att ingen märkte det iallafall förutom Kristin som snackade med mig efteråt, snäll flicka det där:) Jag kände mig så jäkla utsatt då föreläsaren började rada upp en massa symtom som man kan se vid ätstörningar, kändes som om hon hade ställt upp mig på bänkten framför för att demeonstrera mig inför hela klassen.. Än fast jag nu är frisk kändes det som om jag var tillbaka som den lilla tjejen med kass självkänsla igen.. Helt oförberedd på att det skulle kännas jobbigt att gå på föreläsningen, svettades gjorde jag åxå och det kändes som om jag blev som en tomat åxå.. Tur det blev paus så jag kunde gå på toa och lugna ner mig lite:) Nä nu ska jag inte älta det här nå mera!



Blev afro och core innan middagen idag, träffade bl a Jennie och Jannike där:)

Kommentarer
Postat av: Carina

Sötaste du....

kramar om

2010-09-07 @ 17:44:07
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0