Pepp

Jo visst finns peppen nu, våren börjar komma till stan! :) Blev milen på Nydala igår på morgonen å så en härlig promenad ner på stan på eftermiddagen med Solbrillor på!!! :) LYCKA! Satt och lyssnade på Lindas föreställning "Från Överlevarlandet till Livslevarlandet", därför jag for på stan alltså i det vackra vädret. Riktigt bra på att föreläsa måste jag säga. GoLinda <3

Köpte lite vin och några öl innan jag strosade hemåt igen, höll på att svälta ihjäl innan jag var hemma kändes det som - stora ssvältdöden! ;) Tur jag hade gjort en kasslerpaj på förmiddagen så det var bara att kasta in den i micron:) Hann justå pass svälja och nästan diska så var det dags att trampa ner på stan igen för filmkväll. Riktigt trevligt måste jag säga med fruktsallad å kaffe tom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0