Skidor, skidor, skidor :)

Som sagt var så är det väldigt lugnt på skolan för tillfället så jag har mkt tid att vara ute på:) Idag var det katastrofövning för majoriteten av klassen inkl Emelie som jag skrivet med så det fick bli en LEDIG torsdag för mig, LYX! Började dagen med "Halv åtta hos mig" å "Play rapport" till frukosten, å så en massa parti kungen samtidigt:) Sen så vuxenfix och promenad till Nydalaspåret där jag åkte ett varv på milspåret och ett varv på femman. Gick hem å lagade lyxlunch å så föröskte jag plugga ett tag innan jag insåg det var ganska meningslöst med tanke på att vi står å stampar på ett ställe. Så det blev lite pyssel å fix å bokläsning istället för AnnikaUL. Saxofonen fick även sig en omgång:) Sen så bleve klassiska skidor tsm med Fredrik, vi var bort till Thomas å Tove igårkväll och lånade deras skidor å surrade över en kopp te - trevlans!

Afterski 2009


Men som sagt så bleve klassiska skidor för oss på Gimonässpåret, 9 km. Gick faktiskt riktigt bra och vi hade ungefär samma tempo vilket underlättade. Är sjukt sugen på att köpa ett par klassiska skidor efter påsk då de brukar reas ut! Det tar ju mkt mera på ryggmuskler och armar än vad skejtingen gör samtidigt som det inte är lika fysiskt jobbigt att åka. Eller mer anpassningsbart kanske är rättare sagt.. Å så tar det mindre på ben och rumpa som blir sjukt tuktad av all träning som jag gillar att träna.. Löpning, spinning,vattengympa, pump och skejting! Så summan av kardemumman är att jag MÅSTE köpa mig ett par såna skidor, annars går jag under nästa år;)

Skulle vilja ha ett par Tegsnässkidor åxå eller militärskidor


Nä men superkul med någon som faktiskt är pepp på det man föreslår och inte bangar ur:) Inte räds för att träffa nytt folk, inte så det märks iaf;) På tal om skidor så verkar det bli skidor med Tove på lördag em, ska kastbyta skidutrustning med varandra för vi märkte att vi hade samma skostorlek och vi är ungefär lika stora:) Sjukt perfekt för oss båda. Gillar det paret ootroligt mkt, synd de ska flytta norröver till sommaren.. =/

Såg en bra film igårkväll åxå, Gnomeo & Juliet, sjukt söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0