Mycket sen sist

Det har hänt en massa skojsigt sen sist jag skrev. Lycksele blev kanonkul då Carro komme hem från Storuman:) Vi har myst nästan varje kväll och så har vi tränat ganska mkt åxå. Blev bl a att köra rullskidor för första gången, springa ner sig i en massa surhål på Tannen, intervaller i dödsbackarna i centrum, promenader, styrketräning mm.. :) Påsken spenderades i Västerås tillsammans med Ida, Jonas och Bosse. Jättefin stad och ett supersällskap!!! Gjorde även premiärdoppet på lördagen i Mälaren :)

Blev åxå ett besök i Ställberg med lite hojjåkning, fisketur och alltmänt flummande. Käkade även den svulligaste pizzan hitttills för mig, Superkebabpizza!!! Sjukt god men det räckte med en halva för att däcka i soffan.. ;) fick åxå köra en hel massa Clio.. å den höll ihop hela resan!  Blev en snabbis hemma hos pappsen på måndagen åxå, mysigt det.

Har nu avklarat sista praktiken på min grundutbildning, känns helt konstigt men väldigt skönt åxå. Sjukt kul med primårvård, gillar mottagningsarbetet! :) Kommer nog hamna där innan dödsdagen iallafal..

Ska uppdatera mera senare när jag orkar! Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Säga vad man vill om Annika Berggren men nån badkruka är hon inte ;)

Kram du fina!

2011-05-15 @ 17:45:55
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0